Bakslag!

Hej hooo:)

Jaa vad ska man säga. Långfredagen har faktiskt varit lång, Värken i lederna började att avta för ett par dagar sen men idag på morgonen var dom tillbaka, och det med besked! kom knappt ur sängen och mina axlar värkte som satan. Så idag har jag varit ganska trött och tjurig. När jag är trött och tjurig så gör jag det bra:P

Klev upp runt elva idag, Ställde mig i duschen för vi skulle äta påsklunch hos Mormor och Morfar! När vi kom dit vid ett så frågade Mormor om jag o brodern ville ha Pizza istället? Ja menar vad skulle vi svara på det?:P

Så vi fick pengar av henne och drog till Casablanca! Stans godaste pizza förtillfället, och deras bagare är jäkligt roliga:P

Efter maten hos Mormor så drog vi hem och jag var fortfarande trött o tjurig så jag la mig i sängen och kollade på Änglagård! Svensk klassiker ju! så jäkla najs:P Sen runt 18 hörde Heinrich av sig så jag gled bort en sväng till honom och fikade lite.

Så just nu ligger jag och funderar på om jag ska kolla på Tomten är Far till alla barnen:) Får väl se om jag hittar någon motivation.

Imorgon mina damer och herrar är det Tacokväll i det Anderssonska Residenset. Tydligen ska det både dyka upp Soldater, Flisbybor OCH forserumare. får väl se om jag överlever den blandningen! Som sagt Alkohol förbrödrar:P haha

Ska ner o dra i mig en pillercocktail som består av 1st Ipren 2st Alvedon och 1 st Tradolan (kanske två om jag pallar o krypa till sängen sen) Tradolan är samma sak som Morfin för övrigt! good shit:)

Take Care! Puss o kraem! och Emelie våra nya frysar är skiiit coola! kostade bara 300 000:P Känn på den du ICA;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag fick en ny frys av Conny när min gamla gav upp. Conny är en snäll man.

2008-03-22 @ 11:33:36
Postat av: Fiddelino

Conny är en hård men rättvis man, Gud personifierad!

2008-03-22 @ 16:36:27
URL: http://fiddelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0