Fuck Armagedon this is hell.

Återigen är det natt och återigen ligger jag och ska sova men tankarna bara flyger iväg. Förstår mig inte på mitt hvuud just nu. Ju mer jag jobbar med uppsatsen desto mer känner jag att jag inte räcker till. Blörk. Det har dock varit en bra pluggvecka där jag jobbat av en hel del av det som var tvunget att göras. Men det är en jäkla börda som tynger mina axlar just nu. Men som en god vän sa, det kan inte vara enhörningar och rosa moln hela tiden.
 
Snart går bilen hem till Nässjö för att fira jul. Ska bli trevligt även om jag kommer att få tillbringa en ansenlig del på Nässjö stadsbibliotek. Suck, jag vill fly låååååångt härifrån. Tror jag ska följa en klasskompis tips, dra till Thailand och sälja Cola på stranden. Det hade varit något det. VERYYYY CHEAAAAP CÅME AND BY FRÅM ME. Jag hade varit en grym colasäljare. Wanna join?
 
Mvh
 
Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0