Oj en månad går fort.

En månads blogguppehåll har jag nog faktiskt aldrig haft. Frågan är om man ens ska fortsätta med det här. Känns så bittert att ta bort bloggen dock.

Nu är det 2011. Första årtiondet på 2000-talet är över. Känns konstigt faktiskt, jag börjar nog bli gammal. Har jag lovat mig något inför det nya året? Det har jag faktiskt. Vet dock inte om jag ska outa det här, jag började med det här löftet redan förra året. Dock insåg jag att jag misslyckades fatalt igår natt när jag gick ensam gneom Nässjö och höll på att frysa ihjäl. Så jag ska bättra mig på den här fronten. Nä jag kommer nog inte berätta det. Det kommer bara bli ett jävla liv.

Nyåret firades i Nässjö. Är nog tredje året i rad jag är med samma folk. Det var riktigt trevligt. Det åt och det dracks för fulla muggar. Till minttun kom fram. Då var det slut, det blev snefylla för både mig och Johan. Båda uppsökte toan. Eller ja, jag var i vasken. Fräscht va?

Imorgon är det bandy igen :D Denna glädje, inte mycket som gör mig riktigt glad. Men IFK Nässjö gör mig glad. På tal om IFK Nässjö blev jag påhoppad av en Nässjö IF supporter igår som inte tyckte jag hade hjärta för stan eftersom jag höll på IFK. Jag var inte nöjd, det slutade med att Jossan fick dra mig därifrån. Risken att jag hade fått duktigt med spö var stor.

Nä nu slutar jag det här totalt meningslösa inlägget :P Herregud.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Lina

haha dålig slum. jag googlade reumatiker bloggar och så läser jag att du va i nässjö på nyår, det var jag med.

2011-03-13 @ 22:55:41
URL: http://linaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0