Oj vad tiden går fort alltså.

Jag har gjort det igen. Totalt glömt bort att blogga. Nu såg jag att det är nästan två veckor sedan jag skrev något här. Vad har hänt sen dess? Valet gick åt helvete, jag har varit på hockey ett par gånger samt lyckats att misslyckas ordentligt på en hemtenta.

Nu är det snart oktober och det betyder VFU. Så imorgon flyttar jag hem till Anneberg för att göra min VFU på Norråsaskolan i Nässjö. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Men jag ska erkänna att jag är satans nervös. Det är absolut ingen vana att stå inför 30st 14-åringar. Men det ska väl gå bra till slut.

Jo just det ja, min Macbook har gått sönder. Det är en alldeles för lång historia för att skriva här. Men vi kan säga så här. ALLT är apple-supports fel. Jävla klåpare, så imorgon åker den in på verkstad i Jkpg. Men först så ska Mr Fitness bjuda mig på lunch. Han har utlovat fläskfile så jag är laddad till tusen! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0