IM BUSTED!

jahaja, nu har Jimmy A hittat min blogg. Nu måste jag sitta och leta genom bloggen för att kolla så jag inte har skrivit något dumt angående honom. Han är så lättstött den lille lintotten :)

Vet ni vad, nu är det fan helg igen :D Hur skönt som helst. Så igår kväll var jag med lintotten och kollade på Växjö Lakers. De spöade upp Tingsryd med 3-1. Det var riktigt trevligt, dessutom var det skoj att se Jari Kauppila i TAIF som spelade i HV71 innan. Skönt att hockeyn har dragit igång, det är ett steg närmare vintern och ett steg närmare IFK Nässjös premiär match. Åh vad jag gillar vinterhalvåret :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det var längesen du uppdaterat, du kasnke behöver en gäst bloggare :P

2010-09-30 @ 23:17:17
Postat av: Fiddelino

Jag har helt enkelt glömt att blogga :D NEJ Fitness. Det blir ingen gästblogg ;)

2010-09-30 @ 23:20:39
Postat av: Jimmy

Tror en gästbloggare att höjt kvaliten här inne :P

2010-09-30 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0