Honey, im hoooome!!!

Så kunde det ha låtit i min lägenhet om jag nu inte varit totalt ensam. Men hemma är jag iaf! Ligger i min säng igen och det känns väldigt bra. Skönt att vara hemma i sin egna soffa osv. Jag och Fidde kom ner till Växjö runt 18 tiden. Genast kände vi ett stort sug efter underhållning. Valet föll ganska snabbt på bio. Men sedan var det ju så att man skulle bestämma sig för någon film med. Det gick sådär, men tillslut föll valet på inception med Leonardo DiCaprio. Det var ett val vi aldrig behövde ångra. Har ni inte sett den så gå till närmsta biograf och se den, jävlar så bra den var.

Imorgon ska jag ha min första lektion den här terminen. Känns lite konstigt att dyka upp där när man inte varit med på två veckor. Särskilt eftersom det är en ny klass igen. Som tur var är vi många från vårens klass även där. Blir åtminstone en mjukstart i skolan, två lektioner den här veckan är ganska okej. Då hinner jag jobba ikapp förra veckan dessutom.

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer. Kände mest att det var dags för ett nytt inlägg.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0