Vilken kick!

Nu har vfun börjat. Alltså så tillbringar jag mina dagar på Norråsa-skolan i Nässjö. Lyckades dock bli sjuk efter en dag förra veckan. Men tre dagar blev det första veckan. Så i fredags morgon hade jag min allra första lektion. Satan vilken kick det var att stå framför folk så och undervisa. Sen att de faktiskt skötte sig ganska bra under tiden underlättade rätt ordentligt.

Trivs riktigt bra på skolan och med arbetslaget vilket har underlättat det väldigt mycket. Ser fram emot veckan och hoppas att jag får lite mer ansvar. Kanske får ta någon mer klass än den jag är schemalagd på osv. Behöver också öva på hur man lägger upp en lektion osv. Så det hade varit kul att få ta hand om allt ensam en gång.

Men nu är klockan 01:00 och min klocka ringer 06:30 så jag borde nog sova en stund.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0