Skön helg!

Nu har det gått ytterligare någon vecka sedan jag skrev här sist. Under tiden har jag hunnit ha "höstlov" med andra ord har jag varit nere i Växjö och "pluggat" men inte för att det var särskilt nyttigt eller ngt sådant. Det skulle bara göras. Men nu är det över och om ett par timmar är jag på Norråsa igen. Vilket är förbannat skoj!

Nu i helgen har jag haft med mig min brorsdotter Alice som är sex år på ishockey för första gången. Hon såg ganska skräckslagen ut när vi klev in i Kinnarps Arena. Men hennes mod växte i takt med att hallen fylldes med folk och mot slutet firade hon ordentligt när HV gjorde mål. Så jag har nog omvänt ytterligare en person till rätt lära :)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp 06:30.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0