Den 29:e november!

Idag är det min födelsedag. Visst är det häftigt? Jag börjar komma i den åldern så att det inte ens är häftigt att fylla år längre. Jag får mest ångest. Givetvis är det trevligt med lite grattis, lite presenter osv. Men man får vara glad för det lilla, jag lever, håret sitter där det ska :D haha

Men hur firar en Fredrik sin 22-års dag? Jo på Norråsaskolan med tema dag. Temat för dagen är DÖDEN! Ska bli otroligt spännande, minns den dagen från när jag själv gick i skolan och jag tyckte det var väldigt faschinerande redan då. Så imorgon ska jag lyssna noggrant. Ryktet säger att det blir besök i Nässjös krematorie också.

Men nu är det dags för lite sömn, klockan är alldeles för mycket :)

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0