Nu bränner jag stället!

Nej titeln på det här inlägget är inte så trevlig! Men jag r faktiskt inte arg för en gångskull :) Mest trött, det känns att en väldigt lång termin snart är över. Nästa fredag närmare bestämt. Då skrivs sista tentan (1900-tals historia) sedan bär det av hem till Anneberg för sommaren. Trodde faktiskt inte man kunde bli skoltrött på universitetet. Eftersom man ändå är här på egen fri vilja och man är ju ändå någorlunda vuxen. Men jäklar så trött jag är på det nu, har väldigt svårt att motivera mig för att dra mig upp på morgonen. Men ja, försöker verkligen tänka att det bara är en vecka kvar.

I helgen bär det av hem till Anneberg. Ska hjälpa lillebror med ett arbete och så ska jag väl leka med lite vänner antagligen. Alltid trevligt!

Så ha en bra natt/morgon/dag. Kalla det vad ni vill!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0