Facebook-hat

Det finns en sak jag stör mig på ganska mycket. Det är hur jävla översliskiga folk är typ på facebook. Om någon lägger upp en bild på sig själv. Så kommer det genast en kommentar om hur jävla snygga dom är. Då måste ju givetvis den som lagt upp bilden svara med "nää du är finast sötaste gulligullblää" Ärligt talat, all den här jävla gulligullgrejen. Det är för mycket. Hälften av alla fina ord som sprids runt menar inte folk. Orden blir totalt urholkade. Varför inte använda orden när de faktiskt har betydelse istället för att sprida det bara för att?

Eller en annan sak jag stör mig på. Folk som skriver hur mkt de älskar sina förbannade pojk/flickvänner i varenda statusuppdatering. OM ni känner er träffade, ge fan i det i fortsättningen.

SÅ nu har jag fått ur mig lite hat, alltid skönt.

Så ge fan i allt gulligull.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: josefine

haha, bitter? ;P

2010-05-13 @ 22:46:09
URL: http://everyoneisondrugs.blogg.se/
Postat av: Fidde

Så in i helvete...

2010-05-16 @ 03:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0