De var deet de!

Tentan är skriven. (åt helvete) Nu har jag tillbringat helgen hemma hos päronen och jag måste säga att jag gillar att vara hemma i Anneplutt. Så jag ska faktiskt hem nu i veckan igen. Har bara två lektioner och sitta i Växjö och dega för degandets skulle är totalt meningslöst.

Imorgon ska jag träffa Emli för lite fika. Vi har inte setts på flera månader så det ska bli kul att träffa henne. Sen bär det av mot VXO igen. Ska tränas lite sen börjar den nya kursen på tisdag. 1900-tals historia. It's my time to shine. I de förra kurserna har det varit mina vänner som har briljerat genom att kunna medeltid och den tidigmoderna historien. T e x att Daniel kan rabbla alla Sveriges Kungar från Gustav Vasa till Karl XVI Gustav. Lite stört faktiskt.

Förresten. Om ni känner för det så gå in på www.rosabollen.se och rösta på årets spelare i IFK Nässjö :) Hittills har hela 45 personer röstat. MKT nice :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0