Vem ere som viskar dig i örat?

Idag är det onsdag och min nya kurs har hållt på i två dagar. Man kan lugnt säga att jag kommer ha att göra den närmsta månaden. Den nya föreläsaren verkar jävligt hård så det bådar inte gott.

Tur att det är helg från och med imorgon. Det är ju faktiskt påsk också, jag hoppas på en påskmiddag hos farmor och farfar. Men det återstår att se. Tillåter vädret så ska vi damma av våra inlines och spela lite på lördag. Det är ju snart 8 månader sen sist. Jag har ju laddat stenhårt för den här säsongen och borde briljera enkelt mot de nyblivna 18-åringarna som livnärt sig på Öl de senaste månaderna. Inga problem liksom ;P

Ikväll är det Arsenal-Barcelona så vi ska ner på Sports, en bar i Växjö för lite mat och förhoppningvis bra fotboll. Men jag har en känsla av att jag kommer få lida för att jag håller på Arsenal ikväll. Men det gäller i med och motgång! :)

på återhörande och Glad Påsk!

fiddelino


Kommentarer
Postat av: sofia Palmqvist

Hej! Jag håller på att skriva en uppsats om ämnet reumatism. min frågeställning är typ " Hur påveras en människas "normala" liv av sjukdommen reumatism" Jag har skrivit lite fakta och sånt om sjukdommen men är väldigt intresserad av personliga berättelser. Skulle vara jätte kul om du ville berätta för mig hur ditt liv sett ut efter du fick reumatism. Tack på förhand



Sofia Palmqvist ( [email protected])

2010-04-01 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0