Jag är verkligen dålig på det här

Nästan sex dagar sen jag bloggade? Inte okej alltså. Men det har inte hänt så jäkla mycket. Ikväll har jag dock varit och kollat på Farsan. En riktigt skön film faktiskt, så har ni inget bättre för er, gå och se den :)

Förresten har min lillebror tagit körkort idag, grattis lillebror :) Kör försiktigt nu för i helvete! ;) Vet ni vad, nästa vecka ska jag vara lite ledig och ta mig en roadtrip till Norrland. Vi ska åka till Sandviken och kolla på IFK Nässjö. Det ska bli sjukt skoj med roadtrip. Givetvis riktigt roligt att få se IFK spela bandy på bortaplan också. Förhoppningsvis ska vi kunna gapa som satan där också :)

Ska åka hem även i helgen. Jag vet att jag borde stanna här mer. Men jag har helt enkelt inget att göra här så fuck it. Im going home :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0