Hej omtenta!

Uppsala är avklarat. Det gick åt helvete. Det om detta! Nu blickar vi framåt, bryte ihop och kommer igen osv osv :)

Imorgon är det tenta. Det lär gå totalt käpprätt åt skogen. Det känns verkligen att jag inte kan något. Ändå har jag försökt plugga så mycket som möjligt men ingenting sitter alltså. Nåja det är sådant som ordnar sig.

I helgen kommer Jocke hit till Växjö. Det ska faktiskt bli roligt. Både att vara en helg i Växjö samt att någon kommer och hälsar på! Gilla knappen på det liksom :)

Nä nu ska jag sova snart tror jag. Eftersom klockan ringer 06:30, ska försöka plugga lite innan jag måste dra till skolan :) Måste utnyttja alltid man har.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0