Bandyveckan går mot sitt slut

Klockan har passerat ett på natten till söndagen den 14:e mars. Jag sitter hemma hos Mamma och Pappa och småmyser. IFK Nässjö tog sig idag till sin TREDJE raka sm-final. Det bli även min tredje raka sm-final som jag ser på plats i Uppsala. Jag längtar redan till nästa lördag då jag får se tjejerna kliva ut på isparketten på studenternas.
Det har varit en slitsam vecka med resa till Sandviken osv. Min hals har inte riktigt återhämtat sig än. Sen skreks det en hel del idag med som gjorde halsen ännu värre. Men vet ni vad? Det är värt varenda gång jag går upp i falsett, för IFK Nässjö ska spela final, trallalaaaa :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0