Aj min mage! :(

Vaknade idag som vanligt, ställde mig i duschen allt som vanligt hittills. Men när jag klätt på mig hugger det till i min mage och jag får lööööpa in på toaletten. Sen dess har jag suttit där i princip. Har antagligen dragit på mig någon fin liten magsjuka.

Smsade syster Ema och förklarade mina symptom. Hon rekomenderade vila och mycket vatten så det får väl bli så. Tur att hon utbildar sig till sjuksköterska så man kan testa alla sina hypokondriska teorier hos henne :) Men nu gäller det bara att be till gudarna att jag är frisk på lördag! För fyfan vad vi ska gapa i Uppsala. Beställde fyra Vuvuzelas idag. Om ni inte vet vad det är så kolla in den här länken :)

http://www.youtube.com/watch?v=wCbP-iZb0D8

På återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0