Stolt Svensk!

Det är inte ofta jag upplever en känsla av patriotism och nationalism. Men idag är jag otroligt stolt över att vara just svensk. Efter elva timmar i tv-soffan så är bröllopet slut. Det var så fint, den lyckan som de upplevde idag hoppas jag verkligen att jag kommer få uppleva någon dag.

Själva bröllopet var fint, att så mycket människor tog sig ut på Stockholms gator för att hylla brudparet var också helt fantastiskt. Även talen som hölls på middagen under kvällen var jättefina. Kungen som gav Silvia en ros, Daniels pappa som talade om sin son med stor beundran samt Daniels tal till Viktoria där han jämförde sig med bröderna grimms groda var också helt klockrent!

Det är ju synd att ett kungligt bröllop kommer så sällan bara :)

Nu ska jag suga på karamellen lite och möjligtvis sova, det börjar ju bli sent :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0