Just a small town girl!

Vet ni vad! Jag har nu påbörjat mitt första riktigt sommarlov sedan 2003! Det är rätt imponerande samt OTROLIGT skönt. Jag har varken råd eller lust att planera in några storslagna saker under sommaren. Jag ska bara slappa så mycket som möjligt och leva livet. Skön känsla faktiskt.

Sista tentan skrevs idag på morgonen och jag tror fan den satt. Men man vågar ju inte ta ut för mycket i förskott för då är risken stor att det går käpprätt åt.

Kalmar FF presenterade sponsorn på sin nya arena idag. Den ska tydligen heta Guldfågeln Arena i sex år. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än :P Eller jo, det är RIKTIGT FULT :P

Ha de gott! Det ska jag ha :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0