Ja men tjeeena!

Nu har det snart gått en vecka på mitt sommarlov. Med det sagt så ska det tilläggas att jag inte har gjort ett skit än så länge. Imorrn tar Sudden studenten så då får jag ju lite att göra :D haha

Men man får inte glömma, ikväll ska jag och ordförande Linder dela ut pris till årets spelare i IFK Nässjö. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas att hon ska uppskatta det :) Imorgon börjar även FOTBOLLS VM! Som jag har väntat, men fyra år går faktiskt relativt snabbt. Tyvärr är ju inte Sverige med men jag kommer kolla varenda match som jag hinner med :)

Nu blir det lite mer kaffe sen ska jag åka och köpa blommor till Kicki! Blir legendary!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0