"Är det bara jag som upplever det här fenomenet?"

Helgen har varit GRYM! Har hängt med sköna människor, grillat gott, lekt gott och bara haft allmänt roligt :) Mesta dels har tiden tillbringats i Nässjö. I Fredags tog lill-sudden studenten och givetvis måste man ju dit och upplvea det! Sen hamnade jag framför Fotbolls-VM med masken.

Lördagen var det grillkväll hos Jonna E. Sen fick man ju träffa en tvättäkta Älmhultsbo vilket var stort. Hon fick för övrigt testa på att åka fram :O Jag citerar"har varit framme med Emelie Thelander. Mitt liv är nu fulländat" SÅ stort är det att åka till Forserum alltså.

Dessutom fick jag lära mig en ny sak. Man kan få ont i nacken om man äter för mycket. Det heter Taco-nacke och är en folk-åkomma som sprider sig som en löpeld över vårt avlånga land.

på återhörande

fiddelino



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0