VARMT

Det är stört varmt nu. Jag gillar värme till en viss mängd. Men nu när klockan är tre på natten och det fortfarande är asvarmt, då kan jag tappa humöret lite ;P Jag har ytterligare ett problem med värme. Mina leder tål helt enkelt inte för mycket värme. Det går bra ett par dagar, men nu när det varit så här i en vecka nästan så börjar jag känna av mina höfter. Min högra höft vill inte alls vara med och leka.

Veckan som har gått har varit go. Har hängt mycket med sköna vänner, solat och t o m varit på scoutläger. Sommaren glider på i fin takt. På tisdag ska jag dra till Växjö för att kolla så lägenheten står kvar. Blir nog en lunch med Jimmy "The retard" Andersson med vilket oftast är ganska trevligt ;P

Börjar faktiskt känna en något större inspiration att blogga igen. VI får väl se vart det tar vägen. Förresten, såg ni Spanien matchen idag? Helt stört med tre straffar och inget mål. Jocke hade satsat en hel del pengar på matchen så han var nöjd när David Villa fick in en på slutet ;P

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0