Nothings changing

Har varit nere i Växjö idag. Var där för att hämta lite böcker till omtentan. Jag passade även på att avlägga ett litet besök hemma hos Herr Andersson. Ja alla heter Andersson som jag känner i Växjö efter hur vi blev ihop plockade vid insparken, de gick efter vårt efternamn och ja. Nu är vi väldigt många Andersson som umgås med varandra. Iaf så fick jag se hans lägenhet för första gången. Han hade en riktigt schysst lägenhet. Grymt fint inredd jag blev nästan lite avundsjuk. Men han beskrev det själv som att han var på gränsen till att vara gay när det gällde inredning :P

Men det är skillnad, han bor inte i en trång studentlägga som man vet är en tillfällig plats. Jag orkar inte lägga ner för mkt tid på min lägenhet då jag vet att jag kommer bo där i max 3,5 år. Men iaf, Jimmy ska ha en eloge för sin lägenhet. Riktigt avundsjuk.

När jag kommit hem dök herr Rosell upp. Han hade med sig en bandyportfölj han hade köpt på Kupan. Han visste att jag hade letat efter en sådan så han köpte den. Jag får helt enkelt betala den när jag har råd. Han är snäll den där Rosellarn. Sen beundrade vi Holland som spelade riktigt bra idag och slog ut Uruguay. Roligt att det inte blir de vanliga lagen i final, typ Brasilien eller Frankrike. Holland har ju faktiskt inte varit i final sedan 1978 så det är skoj. Ska bli intressant att se om Spanien kan spöa Tyskland imorrn med. Men eftersom Klose spelar så sjukt bra så tvivlar jag på det. Eller ja, hela Tyskland spelar bra, snudd på övermänskligt bra ibland.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0