Hey yaall!

Jag sitter återigen i mörkret med min lilla dator. Jag älskar att sitta uppe på nätterna när man är helt ensam, enda lyset är skärmen på datorn och man sjunker in i sin egna lilla värld. Gött som fan :)

Idag har det faktiskt åskat lite här i lilla anneplutt. Skönt de timmarna där när temperaturen sjönk med 10 grader och det blåste friskt. Så nu är det faktiskt lite svalare i huset.

Idag ringde en klasskompis från Växjö, Petra heter hon. Visade sig att hon också hade fått underkänt på senaste tentan och hon ville att vi skulle träffas i Växjö när det började närma sig så att vi kunde plugga ihop lite. Tyckte faktiskt att det var riktigt skönt att jag inte var ensam med att få U. Elakt att tänka så kanske men nu är vi ju två som kan hjälpas åt. Så vecka 33 flyttar jag ner till Växjö igen. Ska bli skönt när skolan börjar för nu börjar jag tröttna på att sitta här hemma och uggla.

Men ska inte klaga, skönt med semester :) Ha de gott!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0