Do what you want, do all you can!

Nä men heeejsan blogglovers ;P Jag är nu inne på min 3000000 vecka med sommarlov och blä fyfan vad tråkigt det är nu. Tänk vad skönt det ska bli om fyra veckor när jag ska tillbaka till Växjö. Den här veckan har det inte hänt alltför mycket. Träffat Emma lite vilket var trevligt eftersom vi typ aldrig ses längre.

Igår var det fikamarathon. Först med Fidde på Thimons, sedan hamnade jag på Willys där jag fikade med Hans. Så kaffenivån var hög igår kväll. Tur att Jossan smsade och ville ut och gå. Det behövde jag kan man säga.

Idag är det Onsdag och jag ska leka med retard-Jocke ikväll. Vi ska nog antagligen spela pingis. Jag hoppas att jag har lika mycket flyt idag som jag hade sist. Då vann jag med 8-1 i matcher ;) Fyfan vad jag är BÄST. Eller var det speciell?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0