Det är så varmt...

Jag försöker att undvika att klaga på något väder eftersom att man helt enkelt inte kan göra något åt det. Men nu när jag klev upp för ungefär en timme sedan och tittade på termometern som visade TJUGOÅTTA GRADER i skuggan. Det är helt otroligt eftersom det är mulet ute. Jag gissar på att det blir lite åska idag faktiskt. Som tur är har jag fått låna en riktigt bra serie av böcker av Marianne. De är skrivna av Per Anders Fogelström och handlar om Stockholms utveckling genom en arbetares ögon lite kortfattat förklarat. Jag började läsa igår och ja, det verkar lovande.

Men först blir det en massa kaffe, bloggar, nyhetssidor och bara vakna till. Det är ju trots allt sommarlov :)

hup Holland!

på återhörande

Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0