Sit on my face and tell me that you love me!

Hello blogglovers! Ja ni typ 10 personer som fortfarande läser den här pissbloggen. Funderar på om man ska ta och lägga ner det här? Känner inte att det ger mig så mycket längre. Men känns tråkigt att radera bloggen också. Den har ändå varit en del av mig nu i TVÅ år. Det är rätt länge faktiskt. Skapade den när jag blev sjukskriven 2008. Nu är det 2010 och mycket vatten har flutit under broarna sen dess.

Nåja vi får seee. De löser sig helt enkelt. Förkylningen börjar äntligen släppa vilket är skönt. Så jag tog en fuling och drog till gymet idag. Fidde och jag börjar hitta stilen nu. Man börjar vänja sig vid att gå till gymmet vilket är grymt skönt :)

Nu ska jag ta och gå och lägga mig! Två föreläsningar imorrn, kan bli jäkligt hårt :) NOOOT

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0