Kan man få en tenta flyttade p g a OS?

Jag har ett dilemma. Det är tentavecka nu. Mitt i OS? Hur fan tänkte de när de planerade vår kurs? Kan väl inte missa något under OS? Om det bara är 5000 m skridskor, curling eller vafan som helst så ska jag kolla :) Även om jag får omtenta på skiten :P

Jag älskar verkligen OS. Varje gång så tittar jag entusiastiskt. Lite dumt är det att det går i Vancouver eftersom starttiderna är liiiiiite jobbiga. Låt oss säga Puckelpist finalen för damer inatt, klockan 04:30. Får se om jag faktiskt orkar hålla mig vaken. Ska försöka kolla kvalet nu iaf :)

Sen måste man ju givetvis se Kanadas damlag spela första matchen i Ishockey nu om 20 minuter!

Haha, jag vet att jag är galen :) But that's the way i am :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0