Kalla! Du är skyldig mig en ny soffa!

Nu har OS pågått i ett par dagar och de första svenska medaljerna börjar ramla in. Nämligen två GULD! :D Helt fucking awesome :) Jag hann precis hem ifrån skolan igår när Charlotte Kalla skulle börja åka framåt 19:30. För det första, vilken kvinna! Jag ska gifta mig med en norrländska!

När hon spurtade sista biten blev jag lite väl exalterad. Precis när hon gick in över mållinjen så sa det PAAAANG i min soffa. Jag hade studsat sönder något. Men det var ju utan tvekan värt det :)

Sedan skrev jag det på SVT Sports facebook sida. " Kalla du är skyldig mig en ny soffa, hoppade sönder den i ren glädje" :) Haha och SVT tar med det och hälsar det till Charlotte Kalla. Tycker jag är lite häftigt faktiskt :D

Sen idag kommer jag hem från skolan, återigen runt 19:30 och då kör Björn Ferry in ett guld i skidskytte! Känns riktigt gött faktiskt :) Blir hårt att sitta uppe och kolla Sverige-Tyskland i ishockeyn imorrn kväll.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0