Insomnia

Det här går åt skogen mina damer och herrar. Klockan är 03:26 och jag är fortfarnade uppe. När klockan stod på 01:30 var jag ganska trött och redo för sängen. Då gjorde jag misstaget att kolla skolmailen. Vi hade fått tillbaka vårt förbannadejävlahelvetesatans grupparbete igen. Givetvis var det inte godkänt, I G E N!

Stod att ändringarna vi har gjort är minmiala och det kan de absolut inte godkänna! Men vet ni vad! Pedagoginstitutionen kan vara minimal! Jävla idioter. Andra grupper har klarat sig genom att skicka in samma arbete igen osv. Men vi ska underkännas om och om igen? Vad är det om?

Nä jag är helt enkelt förbannad bara. För arg för att sova.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0