Då var de klart!

Tentan är skriven. Satte mig i fredags i salen och jag var faktiskt riktigt nervös. Länge sedan jag var nervös för ett prov i historia. Men ja nu var det så igen och det var en spännande upplevlse. Nervositeten försvann ganska snabbt efter jag hade sett frågorna. Det var bara fem!!!! frågor. Här har jag pluggat som ett jävla as i flera veckor så har han satt ihop fem frågor? Jaja, förhoppningsvis klarar jag det, vi får se helt enkelt. Kanske inte var tillräckligt djup i mina svar osv. Men det återstår att se. I så fall tror jag att jag klarar en omtenta tämligen enkelt.
Men det är skönt att veta att man inte har pluggat i onödan! Det sitter ju verkligen i huvudet nu och kommer antagligen hjälpa mig i arbetet sen :)

Nu är jag ledig i två dagar till vilket är skönt. Eller vänta? Det är ju bara en dag, det är ju redan måndag. Hårt att vara student. Har ju varit ledig nu sen i Fredags och idag sov jag ända till klockan 14. Har nog inte sovit så länge sedan jag gick i högstadiet. Men ja, det var välbehövligt.

Imorgon ska jag faktiskt tvätt lite. Det blev inte mycket gjort här hemma förra veckan eftersom jag i princip flyttade in på biblioteket. Så det gäller att ordna till det lite. Ska dra till gymmet med King Fidd med. Blir trevligt skulle jag tro.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0