Atchoooo

Det finns faktiskt en anledning till varför det inte har blivit några inlägg den senaste veckan. För det första har jag flyttat. Detta gjordes i söndags, det var totalt jävla askallt att göra det. Lägenheten var givetvis iskall också eftersom dörren stått öppen medans vi bar och alla möbler var nedkylda. Så på kvällen satt jag under täcket och huttrade som en galning.

Sedan i Måndags så kom Ivan till Växjö för att hälsa på. Han lämnade inte soffan på hela veckan. Eller jo, vi gick på Ishockey i Onsdags och då var han ju tvungen att resa sig. Men när vi gick ut från hockeyhallen i Växjö så sa han "åh vad skönt det ska bli att lägga sig i soffan nu" Gissa om han har slappat i veckan.

Så igår var jag tvungen att köra hem honom så nu sitter jag i Anneberg. Givetvis har jag åkt på en riktigt go förkylning med tillhörande feber och halsont. Så efter innebandyn igår kväll höll jag på att tuppa av i Lindas knä. Men jag lyckades faktiskt ta mig hem. Då visade febertermomtern på 39,4 grader. Så nu ligger jag i soffan och tycker lagom synd om mig själv.

På återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0