Tjolahopp!

Igår var det fredagen den 3:e december. Det betydde att jag hade min "examination" igår. Alltså en dam från LNU som kom och kollade på en av mina lektioner. Det var LÄNGE sen jag var så nervös som jag var. Det blev nog ingen vidare lektion för stackarna. Även om både min handledare och tanten från LNU var nöjda med prestationen. Dock så har jag en tendens att ställa lite för höga krav på mig själv.

Så nu är det bara två veckor kvar av VFUn lite tråkigt att tiden har gått så här snabbt. Nu kommer det dröja innan jag får komma ut i verkliga livet igen. Sen kan jag ju tillägga att jag har fått en timmanställning på skolan jag är på. Det är glädje på hög nivå :) Ska få jobba lite åt min ena handledare i vår när hon är borta osv. Så något rätt lär man ju göra :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0