I have choosen the dark side!

Nu har det hänt. En sak jag av princip ALDRIG skulle göra. Men tydligen mognar man med åren. Jag har tagit ett stort steg och äntligen övergivit Microsoft och det förbannade Windows. Nu mera kör jag på en Macbook Pro. Min gamla laptop började sakta men säkert att avlida redan i våras och nu balanserar den på gränsen. Så jag tog tillfället i akt att fixa en ny dator innan skolan börjar. Skönt är det i varje fall. Det är ju även en helt otroligt bra dator. Det finns inget elektronikmärke som kan duellera med Apple just nu. De krossar på både telefonmarknaden och datormarknaden.

Så nu har jag beundrat klart. Annars händer det inte så mycket. Lekte med Jossan i förrgår vilket var förbannat trevlig även om jag blev inlurad i ett obegripligt kortspel. Nu är det även bara en vecka kvar till Växjö! :) My good va skönt de ska bli.

Just det ja, har fått tid att operera bort mina halsmandlar. Första september lägger de in mig i jkpg, även att jag blivit nedsövd minst 50-60 ggr så är jag redan helt nervös. Det kommer sääääkert gå bra *host*

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0