Har så förbannat ont!

Har lekt med Malin idag. En tjej ifrån Nässjö, i Nässjö har vi aldrig umgåtts innan men när man kommer till Växjö så gäller inte de vanliga reglerna utan man kan hänga med vem fan man vill :P Så jag visade henne Campus eftersom hon började skolan i övermorgon. Sedan så bjöd hon hem mig till sin skitmysiga lägenhet där jag fick mat återigen :D Älskar att mina vänner fixar käk åt mig vart jag än kommer :D

Dock har dagen varit tudelad. Jag har så förbannat ont i min höft. Den vill inte alls vara med och leka. Så det ska bli spännande att se om jag får någon sömn inatt. Tur är dock att jag ska plugga hemma imorrn. Så jag kan börja när jag vill och sluta när jag vill. Så imorgon blir det Craig och CO. En Engelsk historiabok på sisådär 1800 sidor. Woho! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Hoppas att du kan sova gott inatt.

Värktabletter och värmedyna brukar hjälpa en del.

2010-08-23 @ 18:14:07
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0