Flykting!

Idag har jag fått en liten insikt i hur det är att vara flykting. När jag kom hem från Åryd efter en mycket underhållande fotbollsmatch så visar det sig att någon inkräktade på min privata sfär. Nämligen en jävla massa ekonomer. De hade nämligen fått för sig att slå upp ett nytt disco sisådär fyra meter från mina fönster med tillhörande partytält och MONSTERHÖGTALARE. Så jag försökte en kort stund att vara inne i min lägenhet. Men när de överröstade fotbollen fick jag nog. Jag var tvungen att fly, så jag tog upp telefonen så snabbt jag kunde. Snyftade fram mina problem för Johan och Emma. Så ikväll har jag varit tredje hjulet hemma hos Emma :D Men tror inte de tog för mycket skada av min närvaro. Dock fick Emma bjuda på mat vilket var välkommet. Ytterligare en kvinna på campus som förbarmar sig över mig och ger mig mat. Imorgon kommer Emelie hem och hon är också bra på att föda mig. Jag kommer nog överleva i år också.

Åter till mitt problem med ekonomerna. Kom hem för sisådär 2 timmar sen men de festar FORTFARANDE! Så jag har inte kunnat somna än. Nu är klockan 03:21 och jag funderar på vad man kan stoppa i öronen som isolerar?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0