You idiot!

Oj, tittade till bloggen och insåg att det hade gått två dagar sedan jag skrev något sist. Det borde ju vara dags att skriva något då tycker man ju. Tiden har bara sprungit iväg denna veckan. Har varit sjukt mkt att göra i skolan med tanke på vår examination som var nu i Fredags. Tror faktiskt det gick ganska bra men man vågar ju inte säga för mycket nu i förväg.

Jag och Glenny hittade till Älmhult vilket var imponerande. Men det som imponerade mest var när han slängde ihop skåpet jag köpt på en kvart ungefär. Jaja visst han har varit snickare. Men en kvart? :P

Idag är det Lördag och vi sitter fortfarande kvar i min soffa och slappar. Mycket fotboll nu till en början sen är det kalas ikväll. Ska hem till ngn tjej som heter Cissi. Vi har ingen aning om vem hon är eller HUR hon är! Men det blir intressant! :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0