Vart tar tiden vägen?

Vart tar veckorna vägen egentligen? Känns som om det var i förrgår som man stod nere på pedalängen skräckslagen och ny på Växjö Uni. Nu har det plötsligt gått en hel månad. Vi diskuterade det idag när vi käkade lunch hur snabbt man lär känna nya människor. September har varit en bra månad och jag hoppas på att Oktober blir minst lika bra :)

Vet att bloggen har blivit sjukt tråkig, men jag har inte direkt tid eller energi att ta tag i den. Antingen så fortsätter jag som det är nu eller så får det bli en paus. Får se lite hur mkt jobb rosabollen kommer ta i vinter med.

Nåja det återstår att se helt enkelt :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: emma

Hej!



Jag har precis startat en blogg,

en blogg som ska handla om reumatism.

Jag vill hjälpa unga reumatiker, få dom

att må bättre, peppra varnadra, hitta på

saker tsm osv.

Ge folk mer kunskap om sjukdomen osv.



läs gärna min blogg: http://ebolmgren.blogg.se

2009-09-20 @ 17:49:04
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0