TREVLIGT!

Ikväll har både Glenny och Fiddelino ggr 2 varit här. Den ena nöjde sig med att fisa ngt fruktansvärt i min soffa. Den andre (Läs Fiddelino ggr 2) Sket på min toalett. Så nu sitter jag här i en odör som är fantastisk. En grymt spännande lukt av skit och tacos. Men trots diverse lukter så har jag haft en riktigt kul kväll :) Dom e sköna herrarna och vi har ju t o m spelat FM :D

Imorgon har jag en sjukt lång dag framför mig, börjar klockan 08:00 och kommer nog inte vara hemma förrän runt 20 på kvällen. Men heeeeey, det är ju därför jag är här :)

Tror jag kommer trivas här....

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-09-03 @ 00:01:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: sanna

Haft en bra dag :)?

2009-09-03 @ 00:04:52
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: japanesen

gott att höra att du tror du kommer att trivas :)

2009-09-03 @ 02:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0