Snabba Cash

Så var det redan kväll igen och jag ligger återigen i soffan. Rikard och Andreas har hängt hos mig ikväll. Vi spelade FM, kollade idol och var allmänt sociala med varandra. Känns skönt att man träffat personer här nere som är lika nördiga som jag när det gäller fotboll :)

Imorgon är det samling hemma hos Andreas för att titta på lite fotboll. Sverige spelar ju mot Malta, det går faktiskt före alla läxor i akademiskt skrivande.

Hade en väldigt intressant föreläsning i lärandets historia idag ungefär, det var en historiker från Malmö som berättade och jag måste säga att hon gjorde det bra. Kände igen henne lite sen innan för jag vet att hon har skrivit i Aftonbladet. Nu kommer jag inte ihåg vad hon hette, men jag kommer till det :)

Borde sova nu för jag börjar klockan 8:15 imorgon. Men känner mig inte ett dugg trött. Så det blir väl att sitta och kolla på Seinfeld tills man tröttnar på det.

Sen vill jag också framföra att en viss person som har sårat en mycket god vän till mig borde åka på stryk, någon som vill tjäna 1000 spänn? Tror Martin ställer upp och betalar med.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0