Pissfulla föräldrar är jobbiga

Kräftskivan är över. Det var trevligt att träffa Anton och Eve igen. Känns som om det var alldeles för länge sedan sist. Lite tråkigt dock att min far aldrig kan kontrollera sig. Han blev pissfull och levde rövare, så när jag hade kört hem min Morbror så hittade jag morsan i soffan för att han snarkade så in i helvete och var allmänt dryg. Retar mig alltid på honom när jag dricker. Han kan vara riktigt jobbig då.

Jag vann iaf frågesporten som Jörgen hade knåpat ihop. Han är alltid lekledare när vi har våra familjeträffar. Sen kollade vi på Ungern-Sverige. Kul att dom vann! Rasmus Elm och Zlatan jobbar bra ihop :)

Min morbror kanske har fixat jobb åt mig nere i Växjö. Håll tummarna för jag vill verkligen ha det jobbet. Avslöjar mer ifall jag får det :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0