Nu är jag stor!

Heelloooo blogglovers! Efter en hårdnatt på Glenn's golv så är jag nu i min egna lägenhet. Jag har nu officiellt flyttat hemifrån. Känns lite stort faktiskt. Kanske inte är så stort, men för mig är det ett stort steg :)

Morsan o Co kom hit vid 12:00 och vid 16:20 satt vi i soffan allihop och stirrade. Då var allt klart, tycker vi var rätt snabba och effektiva. Så nu ligger jag i soffan, la famillia åkte för sisådär 30 min sen och det är så skönt att vara ensam och bara slappa :) Underbart :D

Imorgon börjar jag klockan 10 och slutar klockan 12, en helt okej dag får jag säga. Tror jag o Glenn skulle köra lite Taco's på kvällen.

Måste ju påpeka att idag är det den 1:a september vilket betyder att Fröken Bergström fyller år. Så jag ringde upp henne innan och gav en riktig musikalisk uppvisning. Tror hon var lite imponerad ändå :D Ps, hon bor hos Livet's ord nu i Uppsala, kan det blir mer otäckt? :O

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Tack för den musikaliska uppvisningen, jag blev jättejätteglad :) Gud välsigne dig!

2009-09-02 @ 17:50:38
Postat av: Ema

Tack för den musikaliska uppvisningen, jag blev jättejätteglad! :) Gud välsigne dig!

2009-09-02 @ 17:51:41
Postat av: Ema

Den andra kommentaren var från Jonna. Hon blev också glad. Halleluja!

2009-09-02 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0