Livet leker

Heey blogglovers! Helt plötsligt har det gått ytterligare en dag. Jag fattar inte hur dagarna bara rinner iväg. Känns som om det enda jag gör är att pluggar och sover :D

Ikväll har Andreas och Rickard varit här för att titta på fotbollen. Gött att dom kom upp hit och höll mig sällskap. Fick t o m powernapa för Andreas. Så jag däckade i två timmar i sängen medans han låg i soffan. Vi har mycket gemensamt han och jag :D

Redan Onsdag imorgon. Klockan e ställd på 9:00 för jag ska hinna städa innan jag börjar vid 13. Inte troligt att jag kommer städa men det är ju värt ett försök? :)

Just nu ska jag bara sitta kvar här ett tag till och njuta av ensamheten. För just nu njuter jag faktiskt av att vara själv. Tycker livet leker helt enkelt :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0