Jalla loooh.

Det är Söndag kväll mina damer och herrar. Helgen flög förbi i 300 km/h ungefär. Gött med bara en föreläsning imorgon sen hem till Nässjö en snabbis. Måste nämligen ta mina blodprov i Jkpg län fortfarande. Som tur är har jag en god vän i klassen numera vid namn Richard som jag ska åka med :) Snällt av honom att ta med mig i bilen. Jag måste förbi biblioteket i Nässjö och leta efter en viss bok som ska vara utläst till på Torsdag. Förbannade akademiskt skrivande, hatar det verkligen. Så fruktansvärt tråkigt.

Har legat i soffan i princip hela dagen idag. Fidde2 lyckades lura med mig på bio men det var ju bara 1,30 utanför lägenhetsdörren så det får väl klassas som en soffdag tkr jag. Ryggen har jävlats med mig absolut hela dagen med. Så jobbigt när jag missar att ta mina tabletter. Det påverkar kroppen direkt alltså.

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

dumt att missa att ta tabletterna då...

du måste ta hand om dig förstår du väl!

2009-09-14 @ 05:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0