INGLORIOUS BASTERDS

Har precis kommit hem ifrån SF i Växjö. Nån gång ska ju vara den första. Jag gick dit med Rickard och Måns, vi hade bestämt oss för att kolla in den nya Tarantino-filmen, inglorious basterds. Den var helt otroligt bra. Jag kan knappt beskriva med ord hur bra Brad Pitt spelar sin roll. Personen som spelar Överste Hans Landa är också otroligt skicklig. Sen får man inte glömma hur Quentin Tarantino är som regissör, han är helt otrolig helt enkelt.

Skulle nog faktiskt tippa på att detta är en av hans bästa filmer.

Vill inte avslöja något ur filmen så jag slutar nog skriva faktiskt. Men mitt råd till er. Gå till närmaste biograf och titta på INGLORIOUS BASTERDS!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0