Huuu?

Blev snabbt lugnad av min basgruppslärare idag. Fick lite kompletteringsuppgifter och på så vis kommer min frånvaro inte att märkas tydligen. Vilket känns rätt bra :)

Det var en ganska lagom dag i skolan. Började klockan 13. Enda negativa var att vi hade akademiskt skrivande vilket är otroligt långsamt och tråkigt. Men jag, Lina och Frida lyckades underhålla oss ändå. Jag och Frida körde Hänga gubbe och Lina, ja? Vad Lina gjorde det vet jag inte riktigt men roligt var det.

Imorgon bär det av hemmåt till höglandet. Pappa ska fixa med bilen och jag ska mest slappa. Ja jag har tänkt mig att försöka plugga lite med men vi får väl se hur det går med det. Svårt att fokusera när man är hemma i A-berg :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0