Första tentaångesten

Shit shit shit. Imorgon klockan 8:00 har jag min första tenta. Egentligen är det ingen tenta utan ett examinerande seminarium. Jag borde inte bli så nervös som jag är men det är just det att vi har det i MATEMATIK! Jag kan verkligen inte matematiken. Visst diskussionsdelen var helt okej. Jag löste det väldigt bra idag tyckte jag. Tills dom andra berättade att vi hade 4 problemlösningsgrejer som också skulle göras. Jag satte mig med det i biblan och kände att ångesten växte, det blev bara värre och värre när man såg hur alla andra löste de olika uppgifterna.

Martin försökte hjälpa mig vilket var sjukt snällt. Men det hjälpte tyvärr inte mkt för jag förstår det inte. Det går inte in.

Det kommer bli en lång natt känner jag.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Jag visste väl att du skulle fixa det galant! JIHOOO :)

2009-09-23 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0