Det var ju inte så jävla farligt!

Seminariet i matte gick fan i mig galant. Jag låg och var orolig hela natten för den där skiten men jag plöjde igenom det rätt lätt. Jag älskar grupparbeten helt enkelt.

Den här dagen har faktiskt varit jäkligt bra. Har hängt med Lina och Marcus hela dagen i princip och pluggat. Vi gjorde klart ALLA frågor till seminariet på Fredag vilket är det riktiga seminariet som avgör betyget på den här kursen. Vi var iaf sjukt effektiva och runt halv sex var vi klara. Då åkte jag och hämtade Fidde med. Vi lagade lite mat och slappade med Lina's farsa som för övrigt är sjukt skön.

Sen var det ju så att vi hade planerat in bio med. Flickan som lekte med elden stod på schemat och den var faktiskt helt okej. Inte lika bra som förra filmen men den var helt klart duglig. Noomi Rapace är så sjukt het med ;)

Imorgon ska jag och Glenny på en liten roadtrip. Vi ska försöka hitta ut till Älmhult för att gå på IKEA. Jag ska ha mig en bokhylla är tanken. Tror Glenny skulle ha ngt med. Nåja, det blir spännande och se om vi hittar dit :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0