De e sent

Klockan är alldeles för mycket. Närmare halv fem när jag börjar skriva denna texten. Jag var otroligt trött för ett par timmar sedan. Men så fort jag kröp ner i sängen var sömnbehovet som bortblåst. Så jag gav upp efter en timmes vridande och vändande och beslöt mig för att kliva upp igen. Meningslöst att ligga där och glo i taket.

Istället har jag filat lite på min text till svenska bandyförbundet. Jag är inte helt nöjd med att dom har flyttat finaldagen för damerna. Den ska in på rosabollen.se inom kort.

Har hängt med mina grabbar ikväll. Fidde2, bauchville och Måns har varit här. Den enda som fattades var Glenny men han har emigrerat hem till gbg över helgen. Vi började kvällen med att titta på fotboll. Manchester City-Arsenal. Enda jag har att säga om den matchen är:

ADEBAYOR, ADEBAYOR!

HIS DAD WASHES ELEPHANTS,

AND HIS MOM IS A WHORE!!!!

Så nu lämnar vi fotbollen. Sen drog vi hem till mitt place för lite tacos och FIFA. Fidde2 fick upp en ganska hög nivå på FIFA som t o m Glenny hade blivit avundsjuk på. Roligast ikväll var väl dock att Anton ringde och bad om att bli hämtad från hotellet han bodde på här i Växjö. Han var nämligen på domarkurs här i Växjö. Så han ville se hur jag bodde osv. Så han var här ett par timmar också :)

Så jag måste säga att det varit en rätt go lördag :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0