CykLEN

Det är kväll igen och jag har återigen hamnat framför tv:n. Iofs hamnade jag här redan när jag kom hem runt klockan 18:30, sen har jag inte lämnat platsen förutom för att gå till kylskåpet och att gå på toa. Men det var skönt. Trots att vi inte hade några vettiga saker alls idag i skolan så var det ändå jäkligt jobbigt. Liksom jobbigt att sitta där och glo utan att vara verksam. Men men, ska inte gnälla. Måste ta till vara på dom här lugna dagarna tills dom riktigt jävliga dagarna dyker upp.

Glenny och Bauchville (ja han heter så) (ja inte glenny för han heter Andreas) (Men bauchville heter faktiskt så) nu glöööömmer vi det. Iaf så fixade dom min cykel jag fick av min käre morbror. Så nu kan jag ta racercykeln ner till skolan imorgon när Whiggaz with attitude samlas imorgon klockan 10:30. Whiggas with Attitude? Givetvis namnet på vår studiegrupp....

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0